søndag den 15. april 2012

Me, myself and I is all I've ever known

Tager afsted kl. 18.00 iaften! Glæder mig for vildt! Har talt ned til dagen idag så længe, og nu er den her endelig! Jeg har pakket alt, og nu tuller jeg bare rundt og venter på noget aftensmad, som skal spises ret tidligt i dagens anledning, og indeni sitrer jeg af spænding! Jeg kommer jo sjovt nok ikke til at blogge de næste dage, og hvis jeg på et eller andet tidspunkt får mulighed for internet adgang, bliver det en opdatering på Twitter (@LetteClemmensen follow mig). Vi må heller ikke have computere med så....Og jeg synes ikke jeg har tid til at skrive et indlæg over iPhone, hvis jeg altså får en magisk internetforbindelse et eller andet sted.
Jeg lovede jer, at jeg ville besvare en masse spørgsmål, så her er de. Jeg beklager men Blogger er lidt irriterende, så der bliver lige skiftet skrifttype. Hyg jer med dem mens jeg er væk :]


Navn:  Bolette     
Fødselsdag:  26. januar 1997 - 15 år
Køn: Pige
Øjenfarve:  Blå/grå/grøn
 Hårfarve:  Mørkblond er der vist nogle, der kalder den
 Højre- eller venstrehåndet:  Venstre
Højde: 172,4 cm sidst jeg blev målt
Sko du går i: Dr. Martens Union Jack, Converse All Star Stars and stripes, brune sejlersko fra Bianco og Adidas kondisko, kan ikke huske hvad de hedder
Er bange for:  Edderkopper! og ild, hvilket nok er det, jeg er allermest bange for i hele den store verden!
 Livret: Raclett (har ingen idé om, hvordan man staver til det) og grønlandsk kylling. Uh, og grill-mad
Jeg har aldrig: Været den store sportsmand eller -kvinde
Jeg har altid: Været nørdet, og er altid blevet kaldt for nørd, og nu er jeg begyndt at acceptere, at det er sådan jeg er
Pepsi eller Coca Cola:  Helst ingen af delene, er ikke så glad for sodavand generelt og da slet ikke Cola! Hvis jeg absolut skal have sodavand, skal det helst være Fanta Orange eller Fanta Exotic
 Pizza eller sushi: Nu har jeg kun smagt japansk slik-sushi, men er generelt ikke så pjattet med fisk, så det må være pizza
Chokolade eller lakrids: Chokoladeovertrukket lakrids? Det smager altså virkelig godt! 
Kaffe eller the: The, har aldrig kunnet lide kaffe!
Sandaler eller sneakers: Sneakers
Mars eller Bounty: Bounty
Mad eller søvn: Umuligt valg
Lilla eller grøn:  Grøn
Svømme eller ski:  Har aldrig været en vandhund, og jeg har aldrig stået på ski, så jeg ved det faktisk ikke
 Pizza eller salat: Salat
Salt eller peber:  Salt. Det smager jo godt på næsten alt!
Bil eller lastbil: Bil, gerne en gammel en af slagsen! Kan ikke lige se hvad jeg skulle lave i en lastbil?
Chokolade eller vanille: Altså hvis vi taler is, så chokolade, og hvis vi taler drenge, så kommer det lidt an på hvordan resten af ham ser ud
Synger du: Ja da! Hvor godt det lyder, ved jeg ikke
Går du i bad:  Ja, op til jul, påske, sommerferien og min fødselsdag
Kan du lide skolen:  Ja, det kan jeg faktisk godt, og det har jeg faktisk også altid kunnet, men jeg har også altid haft let ved skolen
Vil du giftes: Ja mand, er du sindssyg! Prinsessedrømmen lever videre inde i mig
Kan du enes med dine forældre: For det meste ja
Spiste sushi: Hvis vi snakker slik-sushi var det til fremlæggelserne af projektopgaverne
 Bagte kage: Kan ikke lige huske
Stjal noget: Nu kan jeg godt kende forskel på dit og mit, så jeg stjæler aldrig
Yndlings øjenfarve: Brune
 Yndlings hårfarve: Meget forskelligt. Til mig selv, brunt hår, ikke lysebrunt, ikke mørkebrunt, bare brunt
Kort eller langt hår: Til mig selv, langt
Hvis jeg var en måned, ville jeg være: Uhh det er svært, Juli eller December tror jeg
 Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 13-14 stykker tror jeg
Hvis jeg var en dag på ugen:  Onsdag eller lørdag
Hvis jeg var en planet: Jorden måske, eller Mars eller Saturn
Hvis jeg var et dyr: En papegøje, den har smukke farver og den kan flyve
Hvis jeg var en retning:  Lige ud, for livet er altid lige foran dig
Hvis jeg var en følelse: Kærlighed, håb og styrke
Hvis jeg var en farve:  Ville jeg være regnbuefarvet
 Hvis jeg var en sang:  Den er sgu svær. Cher's Walking in Memphis, Bon Ivers Skinny love, Pippi Langstrømpe sangen, den svenske altså, nok en blanding af de 3
Hvis jeg var et tal: 11, fordi kl. 11.11 må man ønske
Hvis jeg var en lyd:  Lyden af et bifald
Hvis jeg var en filmtitel, bare titlen, ikke filmens indhold: Pretty Woman eller Breakfast at Tiffany's
Hvis jeg var en sanglinje: Også svær. "You're original, can not be replaced" - Katy Perry "FIrework", eller "Gi' mig frisindet igen" - Natasja "Gi' mig Danmark tilbage"
Favorit farve:  Grøn
 Film: The Hunger Games, Hvidsten Gruppen og Breakfast at Tiffany's
Bog: Nynnes Dagbog 1-4
Sko:  Nike Free. Som jeg venter på kommer, har selv designet dem på Nikes hjemmeside, så venter bare på, at de kommer med posten
 Sang: Pippi Långstromp, Walking in Memphis, Skinny love og Empire State of my mind part II
Butik: Monki
 Sted at være: Lige i midten af alting, blandt alle dem, jeg holder af
 Dyr: Min hund Carla, en black and tan Cavalier King Charles Spaniel
 Person: Døde: Audrey Hepburn og Dirch Passer. Levende: Ariana Grande, Avan Jogia og Andreas Bo
Ting at gøre i fritid: Spille teater, og være sammen med mennesker jeg holder af og som holder af mig
Tv show/serie:  Ingen tvivl, FRIENDS
Favorit drink: Ved ikke, en Pina Colada eller Racerbil/Brandbil, af dem jeg har smagt indtil videre
Yndlings af de nye Disneyfigurer: Phineas og Ferb
Yndlings af de gamle Disneyfigurer: Mickey Mouse og Donald Fountleroy Duck
Yndlingsbog da jeg var lille: Pippe Langstrømpe og Emil fra Lønneberg
Yndlingsfilm da jeg var lille: CIrkeline og Emil fra Lønneberg
Yndlingscitat: Der er virkelig mange gode, men mit all-time favorite er nok "I believe in manicures. I believe in overderssing. I believe in primping at leisure and wearing lipstick. I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong, when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls, are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day, and I believe in miracles" - Audrey Hepburn
Motto: Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible" - Audrey Heburn, Only dead fishes follow the stream og The best curve on a woman's body, is her smile.
Forbillede(r): Audrey Hepburn, Dirch Passer, Marilyn Monroe, Jhonny Depp og Sofie Lassen-Kahlke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS