lørdag den 21. april 2012

Jeg savner Praaaaaaaaaaaaaaaaag!

Nu er det altså ikke sjovt længere! Jeg vil meget gerne vågne op fra denne drøm, eller rettere sagt, dette mareridt! Jeg har knebet mig selv i armen hundredevis af gange, men det hjælper ikke, er der ikke snart et vækkeur, som ringer? Jeg føler jeg lever i en uvirkelig verden, jeg vil tilbage til Prag! Og det må meget gerne være nu! Jeg kan slet ikke klare tanken om at skulle i skole på mandag, og som om det ikke var nok, så skal vi til at have udendørs idræt igen, øv for det, med øv på!
Turen var enormt skøn! Selvom sproget og menneskerne var grimme, så er byen utrolig smuk! Jeg savner bare det hele. Starbucks, centeret (Europas største med over 200 butikker!), den gode og billige mad, priserne på alting, hyggen, stemningen, grinene og ikke mindst klassen! De er da bare for søde!
Jeg gik i seng kl. halv ni i går aftes, fed friday night, men var bare så max smadret som nogen overhovedet kan være! Jeg har så meget at fortælle, men indlægget ville blive vanvittigt langt hvis jeg skulle skrive om det hele! Jeg ville også gerne vise jer billeder, men har ikke lige magtet at overføre dem til min computer.
Hvis du har været i Prag én gang, så kommer du altid tilbage - så sandt som det er sagt! Jeg vil allerede gerne tilbage, ku' godt en Legendary Burger fra Hard Rock Café eller en lækker italiensk pizza til ingen penge! Jeg savner Praaaaaaaaaaaaaaaaag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS