torsdag den 5. april 2012

The Hunger Games - May the odds be ever in your favor

Så The Hunger Games i går, virkelig en fantastisk film! Men har heller ikke hørt noget dårligt om den på nogen måde, virkelig værd at tage ind og se! Den er rørende, overbevisende og helt fantastisk! Tror jeg skal have læst bøgerne! Kan ikke bestemme mig om den skal have 5 eller 6 ud af 6 stjerner herfra, så 5,5 stjerner.

Tog til Tyskerlandet imorges, og købte sodavand og slik. Masser af slik, så jeg har noget til Praaaag. Der er btw kun 10 dage til! Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig?
Opfordring: Hvis i kan lide hvid chokolade og OREO kiks, så køb for guds skyld OREOS overtrukket med hvid chokolade! Det er bare mums! Tror godt man kan få den herhjemme et eller andet sted, synes jeg så nogen i en Netto reklame eller sådan noget.

1 kommentar:

  1. Den er så god! Rigtig fin blog, måske kunne du tage et kig forbi vores blog :-)

    http://blog-that-smile.blogspot.com/

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS