mandag den 25. april 2011

Day 12

Hej derude!


Jeg fandt blogspot ved at nogle af mine veninder har en blog her, og de sagde at jeg da også bare kunne lave en, så det gjorde jeg. Jeg blogger for at prøve hvordan det er og dele mit liv med andre, og forhåbentlig gøre dem glade. Jeg kan godt lide at der er noget personligt over bloggene og nogle kendetegn. Lige nu blogger jeg bare om mit liv og min hverdag osv., men det kan jo være at jeg senere finder ud af at jeg vil noget andet med min blog end bare at dele mit liv.


Imorgen hedder det hverdag igen, og det betyder at man skal tidligt op, i skole, sidde indenfor og lave matematik og den slags, men det der med at sidde indenfor er et eller andet sted okay, for de siger jo at det ikke bliver så godt vejr tirsdag og onsdag. Hele denne uge skal jeg bare forberede alt til min konfirmation, godt nok skal jeg til teater torsdag og fredag så derfor er vi allerede gået igang idag med bordplanen, og senere skal vi ud og kigge på blomster.


Nyd den sidste dag inden skolen igen kalder! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS