mandag den 18. april 2011

Day 5

Hej derude!


Idag skal jeg giver jer en hjemmeside jeg bruger jævnligt, men der er mange, så derfor giver jeg jer 5.


1. FACEBOOK! er dybt afhængig, derfor er jeg ret glad for at jeg kan bruge bloggen her så jeg ikke stener facebook så meget.
2. Youtube, jeg kan ikke leve uden musik jeg hører musik hver dag, og så er der jo også alle mulige andre slags videoer på youtube.
3. Google, man kan søge på alt og man får næsten altid nogle svar man kan bruge.
4. Blogspot, jeg følger flere forskellige blogge, og min egen blog ligger også på blogspot.
5. Netshops, mange forskellige da jeg elsker at finde tøj, ting og accesseries. 


Hop i nogle shorts, få sol på kroppen og nyd for alt i verden det fantastiske vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS