onsdag den 6. april 2011

Skooooo!

Hej derude!


Idag har jeg været inde i byen og få nye sko (jeg kunne desværre ikke finde et billede af dem), men det fik mig til at tænke på sådan en lille bog vi har nede til teater, med alle mulige ekstreme sko, så derfor har jeg fundet en masse ekstreme sko på google som jeg synes på en gang er cool, grimme og ekstreme. Der er måske lidt mange men whatever, se bare her!


Sko med X-Factor (haha)

Lidt ild-agtige sko

leopard sko med akvarie-hæl

Hvad skal jeg sige, de er pyntet i hvert fald

100% Slange-tema

en lille diskret blomst

De er ret Lady GaGa-agtige, men cool

bare tæer og så alligevel ikke

De er da farverige

Man kan da sige de er meget anderledes

Siger bare godt det ikke er mig der skal gå i dem

Pels-sko af den grimme slags

Var fiske-klip-klappere ikke noget for dig?

Farver, glitter og ja jeg ved ikke om man kan kalde det glamour


Hvis du gerne vil have din edderkop med ud og gå
Rollator-sko

Pikachu-sko med gameboy
og sidst men ikke mindst et par sorte støvler

Nå men hvis i skal have nye sko så var der her lidt inspiration...
Nyd livet i gråvejret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS