lørdag den 9. april 2011

Man kan aldrig få for meget teater!

Hej derude!


Efter at vi igår havde lavet flash mobs inde i midtbyen, tog jeg og 3 andre piger fra mit teater hold ind og så en mega mega god forestilling på Værket! Den hed R&J og var en mere moderne, sjov og anderledes udgave af Romeo og Julie. Da den var slut fik vi at vide at der var nogle billetter tilovers til en anden forestilling der hed V.I.P der startede en time senere, så den skulle vi da også lige ind og se! Så i en time ventede vi på Værket og hyggede os mega meget! V.I.P var også helt vildt god, den handlede om 3 piger der havde lavet en sang-gruppe eller hvad man skal kalde det, og så skulle de spille til en fest og det gik vildt dårligt og så skete der alt muligt! Idag har jeg også lavet flash mobs, desværre for sidste gang i denne omgang. Måske tager mig og 2 af pigerne iaften et eller andet sted hen og ser noget teater, det ved vi ikke helt endnu. Imorgen skal jeg til min mormors fødselsdag, bliver mega hyggeligt!


Nyd at det nu endelig er blevet godt vejr igen! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS