søndag den 17. april 2011

Day 4

Hej derude!


Et billede jeg har taget, et billede jeg har taget, jeg kan desværre ikke komme til at lægge det op nu, for min mobil er løbet tør for strøm, det kommer hurtigst muligt.


Der på dag 2 da jeg skule fortælle om meningen med mit blognavn glemte jeg helt at fortælle at jeg har valgt ar der skal være nogle særlige kendetegn ved min blog, for det synes jeg er nice. Jeg har 2 kendetegn jeg har haft fra starten, det ene er at jeg altid skriver "Hej derude", for så føler jeg at jeg får indledt indlægget på en god måde. Det andet er at jeg altid skriver "Nyd nu et eller andet" til sidst, fordi jeg vil gerne have at i tænker positivt, selvom det bare er små ting som, at det er godt vejr eller sådan noget, så gør det bare jer selv og måske resten eller noget af jeres dag bedre, sådan har jeg det i hvert fald!


Nyd at være her lige nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS