torsdag den 21. april 2011

Day 8

Hej derude!


Mine gøremål for denne måned, ja nu er der jo ikke så meget tilbage af måneden men alligevel.


Gøremål:
1. Få styr på de sidste ting til konfirmationen og Blå-mandag, fordi det er ret vigtig og jeg gider ikke stresse totalt dagen før.
2. Blive brun (i hvert fald) både fordi jeg gerne vil være det til min konfirmation, men også fordi det er flot og når vi har så godt vejr kan man ligeså godt begynde nu.
3. Bare nyde vejret og alle omkring mig, fordi ja, det vil jeg bare.
4. Nyde en masse gå-gynge-sang-aftner med en rigtig god veninde, fordi vi bl.a. gjorde det igår og det er mega sjovt og rigtig hyggeligt, og samtidig får man noget motion :-)


Nyd nu at i ikke skal korsfestes imorgen ligesom Jesus skulle, i kan også bare nyde vejret ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS