søndag den 3. april 2011

Søndag = kirke og teater

Hej derude!


Jeg stod tidligt op idag, for jeg skulle i kirke. Det var tja...som det nu er at være i kirke, det tog lidt længere tid end det plejer for der var 4 børn der skulle døbes! Jeg er lige kommet hjem fra noget teater halløj jeg har været inde i byen og lave. Det var noget der hedder flash mob vi lavede. Det var i anledningen af at der kommer en kæmpe teaterfestival i Randers. Vores flash mob startede med at vi havde taget vores hovedpude med og så "faldt vi i søvn" inde på biblioteket, efter at have ligget der i 5 min. var der en der råbte "PUDEKAMP" og så sprang vi alle op og legede pudekamp i 1 min. det var vildt grinern. Bagefter skulle vi gå udenfor og lege noget der hedder bevægelses-tik, det er lidt svært at forklare hvad det er, men vi gjorde det i 20 min. og så var vi ellers færdige. Vi skal lave flere flash mobs i løbet af ugen, men det skal jeg nok skrive mere om. Iaften skal mine forældre og jeg til et forældre møde i kirken, det er for alle dem der skal konfirmeres af den præst vi skal konfirmeres af, så min aften bliver tilbragt i en kirke....


Nyd det sidste af weekenden den slutter om 8 en halv time..tik tak tik tak [: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS