tirsdag den 5. april 2011

Hvorfor lige "The Light"?

Hej derude!


Jeg tænkte at i måske havde undret jer over hvorfor min blog hedder "The Light". Det gør den fordi jeg gerne vil dele alle de sjove, gode, skøre og mærkelige sider af mit liv med jer. 


I slipper ikke for at høre om min dag idag!
Idag skulle jeg rigtig have været sammen med en af mine rigtig gode veninder, men hun kunne desværre ikke alligevel :( Så jeg har nørdet computer, været ude og handle og lavet matematik aflevering til imorgen (nedern dag!) Faktisk skete der noget lidt sjovt eller nedern eller underligt, det kan jeg ikke rigtig finde ud af, men i hvert fald så kom jeg hjem fra skole og gik ind på mit værelse og tændte lyset, men i det jeg tændte lyset sprang alle pærerne i min lampe (der er 3 pærer) og strømmen var gået. Min mor ringede til en elektriker som kom og kiggede lidt rundt omkring og strammede et par skruer hist og her, og så var strømmen ellers tilbage, okay han slukkede først for alle de der sikring-dimser og så tændte han for dem igen, og så virkede det hele sgu igen! Sej elektriker!


Nyd regnvejret så længe det varer, det skulle vist blive bedre imorgen (heldigvis!)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS