tirsdag den 14. februar 2012

Alla hjärtans dag

Så er det blevet d. 14. februar aka. Valentines Day. Jeg synes det er lidt mærkværdig dag, som om man kun kan vise sin kæreste at man holder af ham/hende en dag om året, kun give blomster og chokolade en dag om året.... Men samtidig synes jeg også det er lidt sødt. Så fx. et par, der kom gående og pigen havde en buket lyserøde blomster i lyserødt papir i hånden, så fint! Men for alle os forever-alone-singler, er Valentines Day måske ikke den fedeste dag på året, her er det så jeg er rigtig glad for at bo i et lille wannabe-land som DK, og ikke USA hvor det jo ligesom kommer fra og man gør vildt meget ud af det! Jeg er selvfølgelig superglad på alle med kæresters vegne, men jeg bliver også lidt trist når jeg ser glade par på gaden, specielt en dag som idag, da jeg lidt ønsker jeg også havde en at gå hånd i hånd med.... Men sådan er livet engang imellem, det går nok, når jeg tænker efter vil jeg faktisk hellere have blomster, gaver eller chokolade en hvilken som helst anden dag end Valentines Day, selvom det også er lidt fint når alt er rødt, pink og lyserødt osv.
I år har jeg haft en "date" på Valentines Day, dog med dejlige hold 3. Så nu er alle vores kulisser malet og vores kostumer er lavet, så når der er forpremiere i næste uge, er vi 100% klar!
I må have en fortsat god Valentines Day søde swaggers!

Bonusinfo: På svensk hedder Valentines Day også alla hjärtans dag, altså alle hjerters dag, hvilket jeg synes lyder superfint! Det er også bare lidt "bedre" i mit hoved, sådan lidt som om alle, singler og optagede, skal fejres, men sådan er det jo ikke helt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS