søndag den 5. februar 2012

Rulletekster...

Omkring klokken 16 tog jeg med mine 2 dejlige veninder Stine og Frida i biografen. Egentlig skulle vi have set "My week with Marilyn", men eftersom BioCity Randers er fucked up, viste de den ikke, så vi så "Lærkevej - til døden os skiller" i stedet for. Den er rigtig god, men hvis man har fulgt med i serien ender man med at sidde og mangle svar på nogle spørgsmål, sådan havde jeg der i hvert fald, men det kan også være fordi det er 100 år og en madpakke siden jeg har set serien.... Anyways, vi ender med at sidde og vente på at rulleteksterne er forbi, alle andre var gået så vi sad alene og så på rulletekster..... Lyset plejer jo at tænde når der kommer rulletekster, medmindre der kommer noget efter dem, men som sagt, vores biograf er fucked up! Så de tænder lyset efter rulleteksterne, så vi har siddet i måske 7 min. eller sådan noget og hørt en eller anden irriterende melodi og set på en masse navne rulle op over et lærred..... Typisk os!

Imorgen er det så tilbage i fængslet... Eller buret i zoologisk have om man vil. Jeg snakker om hverdagen. Min projektuge begynder imorgen, hvilket faktisk er okay, men det bliver nok ret stressende og hårdt, så i må bære over med mig, bloggen kommer nok ikke lige i første række.... Nyd det sidste af weekenden swaggers!

3 kommentarer:

  1. Det var super hyggeligt af være i biffen med dig, søde! (:

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde søde! I er sgu helt fantastiske!(:<3

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS