tirsdag den 28. februar 2012

Kage, saftevand, musik og hygge

Min klasse er i brobygning i denne og næste uge, vi er væk 5 dage ialt, men meget forskudt, så idag var vi kun 9 i skole. Det er super hyggeligt kun at være så få, selvom man nogle gange føler man går i specialklasse :)
Idag var kagedag, og vi skulle selvfølgelig have kage selvom vi kun var 9, så vi har næsten spist en hel bradepande kage, hæhæhæhæ. Vi har også drukket en liter saftevand og brugt en hel matematiktime på at spise kagen, drikke saftevandet, høre musik som vi skiftedes til at vælge og krumme på vores udregningspapir :)
I frikvarterene legede vi kluddermutter, total børnehave, men virkelig hyggeligt!
Imorgen og iovermorgen skal jeg, og resten af hold 3, spille vores forestilling for nogle skoleklasser, så jeg skal ikke skole :)
Mandag og tirsdag skal jeg på HF i brobygning og onsdag til fredag på Paderup Gymnasium, glæder mig meget til Paden, bortset lige fra den lille detalje, at der er idræt torsdag morgen, så jeg lidt "DRÆB MIIIIIIG"
Ses swaggers!

Hugs & smiles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS