fredag den 3. februar 2012

Klokken 12

Min skole er blevet lavet ret meget om. Det begyndte i efteråret 2010. Nu er alt, indvendigt og udvendigt færdigt, hvilket betød, at der idag var fernisering. Så ingen normale timerne til os, underholdning i gymnastiksalen til os, franske hotdogs, sodavand og is til os, masser af klasse hygge til os, og ikke mindst fri kl. 12 til os! Se det er sådan man starter en weekend!
Næste uge bliver også unormal, da vi skal have projektuge. Jeg glæder mig faktisk lidt, tror det bliver vildt hyggeligt! Jeg får ret travlt, så i må bære over med mig, da der nok ikke kommer ret mange indlæg. Næste fredag skal vi aflevere senest kl. 12 og derefter har vi fri, eller faktisk ferie, så om en uge er jeg nok en pænt glad pige! Pas jer selv derude, der er koldt, glat og masser af sne!

Hugs & smiles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS