torsdag den 23. februar 2012

Overstået

I går var jeg til teater fra omkring kl. 14 til kl. 21.30...... Laaaang dag! Vi øvede og det gik helt ad h til! Så gjorde vi klar, spillede for et lille publikum, det gik bedre, men stadig lidt skidt. Imorgen tager vi på festival i Aarhus, ret spændt på hvordan det kommer til at gå der... Nå, men jeg kan ligeså godt sige det med det samme, jeg er væk hele weekenden, kommer hjem ved 17-tiden på søndag, så i skal nok ikke regne med et indlæg før mandag. Jeg tror jeg laver et hurtigt et imorgen, da jeg får fri omkring kl. 12, da der er fremlæggelser af projektopgaver hele dagen imorgen. Det var der også hele dagen idag. Jeg fremlage, og det gik faktisk supergodt, vi var den første gruppe som fyldte tiden ud, og der havde alligevel været 4 grupper før os. Jeg tror kun vi var 2 ud af 7 grupper som fyldte tiden ud idag, så det er da fedt nok at være en af dem. Håber på en god karakter! Men hvor er det rart at have det overstået! Nå, jeg skal pakke til weekendens løjer, vi ses swaggers!

Hugs & smiles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS