søndag den 12. februar 2012

How I wish that I never grow old

Har haft en virkelig skønt døgn! Tog til noget fødselsdagsfest, filmnat noget i går, men en masse venner og veninder. Jeg tror vi har set 6-7 film og noget Live fra Bremen, men det var sgu meget sjovt. Jeg vågnede ca. kl. 9 i går morges, og sov først ca. 26 timer senere, så jeg er lidt træt, men det er sgu okay, når jeg har tilbragt natten med sådan nogle skønne mennesker som de virkelig er! Det er tidspunker som disse, der gør at man ikke ønsker at blive gammel...Men jeg har da de uforglemmelige minder, som jeg lige har fået en bunke mere af, til den tid.. Tror virkelig jeg skal have sovet, er meget taknemlig for at have ferie netop nu! Tror aldrig jeg har været så overtræt som jeg var i morges, jeg var virkelig dum at høre på og min stemme var fucked, men what so ever? Jeg har haft det fantastisk!

Glemte næsten, R.I.P Whitney Houston

BONUSINFO: I bunden af indlægget står der tags, og der har jeg tilføjet en ny, LML, som betyder LOVE MY LIFE, altså det modsatte af FML.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS