onsdag den 28. september 2011

Autumn is coming - slowly

Selvom de bliver godt vejr i weekenden, så føler jeg stadig, at efteråret stille og roligt kommer susende imod os. Jeg savner alle de solbeskinnede dage, jeg savner at have fri og ikke bekymre sig om terminsprøver og afleveringer, jeg savner varmen og vejret, jeg savner sommeren. Jeg er selvfølgelig glad for, at det skulle blive omkring 20 grader eller mere i weekenden, men det er lidt mærkeligt når vi fra på lørdag af begynder at skrive oktober. Det eneste lille minus ved det gode vejr er, at det er mørkt om morgenen, og jeg så får jeg lyst til at tage store tykke hjemmestrikkede sweaters og sokker på. Alting virker uoverskueligt lige nu, med skole, lektier, teater, venner og veninder, og den træthed efteråret lidt medfører. 

Summer 2011 - bring it on! Ja, det var sådan jeg tænkte den dag jeg fik sommerferie... Jeg får mere eller mindre snart efterårsferie, men virker der ikke lidt underligt at tænke "Efterårsferie 2011 - bring it on"?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS