søndag den 11. september 2011

✝en years has gone so fast

Jeg tror ikke, at jeg er den eneste der synes at 10 år er gået hurtigt, i ved jo nok alle sammen hvad jeg taler om, om ikke andet så gætter i det nok hvis i ser på datoen over dette indlæg. Jeg synes det er vildt så stort 9/11 er blevet eller var eller hvad man siger. Jeg mener alle kan huske hvor de var da de fik det at vide, eller de fleste kan, jeg var 4 år og i børnehave men der får man jo ikke lige at vide at et af historiens største og mest berømte terrorangreb lige har fundet sted i New York. 
R.I.P 9/11/01 We will never forget


Nu til noget knap så alvorligt. Jeg tager som sagt på lejr imorgen med hele min skole, og det betyder ingen indlæg før torsdag, måske onsdag hvis jeg ikke er helt sindssygt træt. I går var jeg inde i byen med min mor, jeg fik købt nogle leggings i H&M og det bedste af det hele, jeg fik købt Skittles! Jeg elsker Skittles og det supermarked jeg plejede at købe dem i, okay nu lyder det som om jeg altid havde en pakke Skittles liggende men det havde jeg altså ikke, men når jeg lige fik lyst til dem købte jeg dem i det eneste supermarked jeg vidste havde dem, og det brændte ned her i juni måned eller sådan noget, men nu har jeg fundet et andet sted man kan købe dem, så jeg har selvfølgelig købt nogen jeg kan have med på lejr. Købmanden på Livø er ikke noget at prale af, så hvis man vil have Kims chips eller andet af sådan noget dyrt slik/chips whatever eller kvalitets-slik eller hvad vi skal kalde det, så skal man have det med hjemmefra. 
Købmanden på Livø og øens eneste butik..Det siger lidt om hvor lille øen er
Mine elskede Skittles!♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS