mandag den 19. september 2011

Billeder fra skolen


De billeder i skal til at se er dog ikke af nogle af personerne fra min klasse, men jeg vil godt lige fortælle om dem alligevel. Jeg bruger jo det meste af min tid i 8. klasse på Forberedelsesskolen i Randers, jeg har en masse skønne kammerater deroppe, og de er slet ikke de værste at bruge det meste at sin tid med. Tag bare min sidemakker, han hedder Marcus, og vi arbejder super godt sammen, og har det rigtig sjovt i timerne, fx idag legede han søløve og sad og sagde sådan en sjov lyd. Han har verdens sejeste penalhus, som i kommer til at se om lidt, og jeg er rigtig glad for min plads, ikke mindst fordi det er på bagerste række :-) 
Vi har fornylig haft en emne om magnetisme i fysik/kemi og her er et forsøg, hvor man kan se magnet felterne omkring en magnet, da der ligger en magnet under det gule papir og ovenpå papiret ligger nogle jernspåner som selvfølgelig er magnetiske

Et andet magnet forsøg, men en klips i en snor der står lodret op i luften pge. magnet vi har sat fast i en holder
Marcus' søde lillebitte computermus
Ved ikke om man kan se hvor lille den faktisk er, men den er mega lille og mega sød, og ja, en computermus kan godt være sød, i hvert fald hvis den er mega lille!

Og sidst men ikke mindst, verdens sejeste penalhus, det er Marcus' og det hedder Palle! Som de fleste af jer nok ved, har jeg bare noget med navnet Palle, fuck jeg elsker det her penalhus!

Det er ting som disse der gør det sjovt at gå i skole, og så selvfølgelig mine kammerater også!<3

1 kommentar:

  1. Jeg synes det ser rigtig godt ud. Har selv lige haft om magnetisme i fysik/kemi =)

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS