torsdag den 15. september 2011

Livø

Mandag tog jeg som sagt afsted til Livø, med resten af min bette skole. Vi er på lejr hvert år, og det er faktisk meget hyggeligt, og det giver et godt fællesskab. Det har været nogle regnfulde og blæsende dage, men vi overlevede da. På vej derover gyngede færgen ret meget, men det var endnu værre på vej hjem, hold da helt op det var vildt på vej hjem! Jeg boede på værelse med fire andre piger og tirsdag kom endnu en pige ind og boede på vores værelse. Tirsdag skulle vi lave nogle aktiviteter som vi havde ønsket hjemmefra. Jeg skulle lave sæbekassebiler med 2 andre piger fra klassen, men da den ene havde overbelastet sit knæ kunne hun ikke rigtig være med. Vi blev delt ud på nogle hold og min veninde og jeg kom på hold med 2 drenge fra 10. Drengene byggede den og vi dekorerede den, og den blev nu pænt nice til sidst. Onsdag gik turen hjemad, og det er underligt, at tænke på, at det var næstsidste gang vi tog til Livø med skolen. Nu sidder jeg herhjemme og savner det faktisk lidt, for selvom det var skod vejr osv. er det altid hyggeligt og sjovt, og vi bliver altid rystet lidt bedre sammen, og lærer hinanden lidt bedre at kende, selvom de fleste af os har gået i klasse sammen siden børnehaveklassen, så er det nu altid godt med en lejr, især med min faktisk ret skønne klasse. 
Da jeg kom hjem i går tog jeg næsten direkte til teater, vi skal jo sætte en forestilling op, og vi skulle jo have nogle roller, så vi kan begynde at lære vores replikker, jeg skal spille IKEA og jeg kan ikke særlig godt lide den rolle, men det er der jo ikke noget at gøre ved, jeg må bare få det bedste ud af det..
Vores sæbekassebil før den blev dekoreret
Sæbekassebilen bagfra, den blev flot ikke?

Sædet til bilen der ligger til tørre

De sidste klasser kom hjem fra lejr halv 3 i går, så vi har, ifølge lærerne, haft masser af tid til at sove og slappe af, men vi er stadig ret trætte og derfor skulle vi kun i skole fra 10 til kvart i 12 idag, det var da også det eneste jeg magtede.


Det er jo forresten idag at "hele Danmark skal stemme!" - tak til TV2 for den. Der er jo nogle her, der ikke har stemmeret endnu, i hvert fald ikke til Folketingsvalget, men i har allesammen stemmeret til min afstemning ude i venstre side, så hvorfor ikke stemme? Kom nu folkens stem, stem, stem! :-)

3 kommentarer:

  1. Stemmer man anonymt i din afstemning? :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin blog du har! :-)

    Du er velkommen til at kigge forbi min, og måske blive fast læser?

    Vh Joanna
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS