mandag den 26. september 2011

Resultat

Jeg har jo haft en afstemning kørerende om hvad i læsere synes om designet på min blog, og det endte med at de fleste stemmer gik til, at det manglede personlighed. Her er så resultatet, det er farverigt og ikke som andre blogge. Jeg synes det afspejler meget godt hvem jeg er, for jeg er en pige fuld af farver. Headeren og navnet er også blevet ændret, og jeg synes at det her navn er bedre end det andet, da jeg vil have alt andet det normale. Hvad synes i om det nye design er der for rodet? Og hvad synes i om headeren og det nye navn? Jeg er selv meget tilfreds, dog ikke helt med baggrundsbilledet, men det var pænest på den måde det er på nu, og jeg skal lige have leget lidt mere med det, så det bliver den rigtige størrelse. 




Bonus info: Baggrundsbilledet er et billede jeg selv har taget at min meget farverige kalender.

1 kommentar:

  1. Synes det er cool, men striberne skulle måske være mere lige. Ellers fedt med personlighed!

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS