søndag den 4. september 2011

Jeg har ikke lavet noget spændende i den her weekend, eller jeg har været på marked idag, sådan noget mode halløj. Fandt to fede skjorter, men kunne ikke passe dem :-(
Fik dog købt et sødt tørklæde og en mega sej ring, jeg regner med at jeg viser jer det imorgen eller i løbet af næste uge. 
Nu spørger jeg lige igen, er der stemning for flere billeder fra skolen? Noget med et cool fysik forsøg og et sejt penalhus ved navn Palle? Og ja jeg skulle lige have det der med Palle med, som skrevet i dette indlæg så har jeg bare noget med navnet Palle, I'm weird, I know. Jeg vil også lige minde jer om, at jeg, når jeg når 10 faste læsere fortæller jer noget lidt spændende og som jeg glæder mig meget til, så del min blog evt. på jeres egen blog :-)
Nu vil jeg til at se noget MTV, der er "My life as Liz", bagefter er der sæsonpremiere på en ny serie der hedder "Awkward", og bagefter kommer en af mine yndlings serier "Hard times of RJ Berger", har i set nogle af dem? Hvis i har, hvad synes i om dem? :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS