søndag den 11. september 2011

✞✞✞


Nu har jeg set tema/minde showet på tv2 for 11. september, jeg har tændt lys, jeg har sendt mine tanker til de pårørende, jeg har holdt mig opdateret på twitter og læst en masse tweets om 9/11, og der faldt jeg over en fint et fra Jennette McCurdy, det lyder sådan her: "September 11th. Take a moment to reflect on that day 10 years ago. Be grateful for what you have." Hvad synes i om det? Forresten hvis i er på Twitter så skriv jeres brugernavn i en kommentar, eller follow "LetteClemmensen". Har i også sat 2 tændte hvide lys i vinduet? Og hvis i har står de så for 11 tallet eller for tårnene? min mor og jeg kan ikke rigtig blive enige, min mor siger det er for 11 tallet (altså datoen) og jeg siger det er for tårnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS