onsdag den 13. juli 2011

Casting

Ja nu er i jo nok rigtig spændte på at høre hvordan det gik til castingen idag. Jeg stod op kl. 7 vi kørte til Århus kl. 8 så vi havde god tid til at finde det. Vi fandt det rimelig hurtigt. Et kvarter efter at vi var kommer kom der en journalist fra Randers Amts Avis, fordi hun gerne ville følge en lokal pige til castingen. Hun interviewede mig inden og lidt efter, hun var også med inde til selve castingen. Det gik ret godt synes jeg, og hvis ikke jeg hører noget inden d. 20. er jeg desværre ikke gået videre til næste casting, så jeg krydser fingre for at få opkald :-)


Her kl. 13 tager min nabo og jeg ind og ser Kung Fu Panda 2, skal nok blive hyggeligt, og jeg skal nok anmelde den senere på dagen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS