fredag den 15. juli 2011

Lille hurtig update

Egentlig ville jeg bare lige fortælle jer, hvad jeg har lavet idag, hvad jeg skal imorgen og i overmorgen. Idag har jeg været inde i byen, der købte jeg en mega fed striktrøje, som er ret sommerlig med hulmønster, og så er den ret tynd så man kan bruge den nu her. I får billeder af den engang når lejligheden er til det. Imorgen tager jeg så med min familie på ferie. Vi skal til Langeland, ikke det fedeste sted, men ret hyggeligt faktisk, vi har nemlig været der før. Jeg regner med at kunne komme til at blogge, der skulle vist være internet i huset og ellers har vi selv sådan et stik med. Søndag håber jeg virkelig, at vi tager på loppemarked i Svendborg, da jeg elsker loppemarkeder, de er så hyggelige, og man kan godt være heldig at finde nogle fede ting. Nyder i ellers ferien selvom det regner lidt? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS