mandag den 4. juli 2011

GLÆDE!!!

Hold da op hvor er jeg glad lige nu! Jeg sidder her og smiler over hele hovedet, nøj hvor er jeg glad! Jeg er glad over 2 ting, den første, som måske også er lidt trist, i hvert fald for jer er, at jeg imorgen skal på KALIMA, som er noget sommer-teater-lejr-noget, i hvert fald skal jeg og 43 andre unge lave en forestilling, rekvisitter, kostumer og øve forestilling så den bliver perfekt, på bare 4 dage, på 5. dagen (på lørdag) skal vi så vise den inde i byen. Jeg glæder mig ekstremt meget, specielt fordi at vi skal sove dernede, jeg er sammen med en masse andre glade og sjove mennesker, og fordi vi skal lave teater i 5 dage! Men det betyder jo så, at jeg ikke får blogget før enten lørdag eller søndag, men det overlever i nok. Den anden ting er at jeg på onsdag i næste uge skal til casting på en film, det er min første casting, så jeg er lidt nervøs, men jeg glæder mig også helt vildt! Fik jeg sagt at jeg var glad? Trængte bare lige til at dele min kæmpe-glæde med jer derude :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS