fredag den 29. juli 2011

New in from vacation

Her kommer det længe ventede se-hvad-jeg-har-købt-på-min-ferie-indlæg, forkortet til "New in from vacation". Jeg vil godt på forhånd undskylde kvaliteten af billederne. Here we go! 


T-shirt fra Monki til 80 kr
T-shirt med De 7 små dværge fra Only til 159 kr.

Synes også bagsiden af De 7 små dværge trøjen er sød


Kjole m. brunt bælte fra Vero Moda til 100 kr.


2 par strømpebukser fra H&M sat ned fra 80 til 20 kr.

Rød basic-top fra H&M til 50 kr. 


Hårbøjle fra Monki til 40 kr.
Halskæde fra Monki til 60 kr.
Hulmønsteret t-shirt fra Monki til 160 kr.

Hulmønsteret tæt på

T-shirt med Monki-fuglen fra Monki til 80 kr.

Hulmønstrede gamacher fra Pieces til 119 kr.

Ballerinaer fra Bianco til 350 kr. 

Lynlås øreringe fra Glitter til 35 kr.

3 gummielastiker til 25 kr. for 3

Grammofonplade-øreringe fra Galleri Lang Sommer (en sjov lille butik i Rudkøbing) kan ikke huske prisen

Meget lang multicolor halskæde fra Fairtrade butikken i Svendborg til 135 kr. 


Look at the great colors

Ur-ugle halskæde fra Sibra til 99 kr. undskylder for kvaliteten på især det her billede


Vækkeur af mærket Karlsson sat ned fra 199 til 159 kr.
Idag har jeg været ude og få lavet negle, hvilket altid er dejligt, det er blevet rigtig party-sommernegle, sig til hvis i vil have billeder. Efter det tog jeg hjem, og så ind til byen med en rigtig god veninde, jeg ved du læser med, så jeg vil bare lige spørge dig om du ha' en banaan? Ja, det er så endnu en af vores interne jokes, som vi efterhånden har ret så mange af! Resten af aftenen skal jeg bare slappe af, og måske på banegården efter noget Ben & Jerry's, det er jo altid godt. Fortsat god aften til alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS