onsdag den 13. juli 2011

Kung Fu Panda 2

Som sagt har jeg idag været med min nabo inde og se Kung Fu Panda 2. Jeg har ikke set 1'eren men jeg havde overhovedet ingen problemer med at følge med. Den handler om pandaen Po, der er dragekriger og arbejder på at finde indre fred, men det er svært for ham. Han drager så afsted til en eller anden by, for at kæmpe mod en ond påfugl (lyer underligt men det giver mening i filmen), der har et våben der kan udslette hele Kina. Så Po skal både rede Kina, finde indre fred og finde ud af hvem han er og hvor han kommer fra. Filmen er god synes jeg, og jeg vil klart anbefale dig at tage ind og se den, og hvis du har mindre søskende så tag dem med, det vil sikkert være rigtig hyggelig og dine søskende vil sikkert elske filmen. Det er Rune Klan der ligger stemme til Panda Po, og han gør det rigtig godt, han gør pandaen Po til sådan en frisk og sjov en, små børn elsker ham helt sikkert. Jeg giver den 2,5 af 5 stjerner, da den ligger sådan lidt midt imellem, den er god men ikke den bedste. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS