tirsdag den 26. juli 2011

Why does time pass so quickly?

Jeg synes tiden er gået hurtigt, alt for hurtigt hvis du spørger mig, imorgen har jeg 2 uger tilbage af min sommerferie, da jeg skal starte onsdag d. 10. august og ikke mandag d. 15.. som de fleste andre. Det eneste gode ved det er, at jeg jo så får 2-3 dage før juleferie end så mange andre, og det er faktisk ret dejligt at kunne sove længe på de mørke, kolde vintermorgener. Nå, back to topic, jeg føler det er 100 år siden jeg fik sommerferie, og at den slutter lige om lidt, 2 uger lyder ikke af meget i mine øre. Inden jeg får set mig om er det nok blevet efterår. Jeg skulle have været i København fra d. 1. til d. 3 august, på shoppe-tur med min mor, men vi har valgt at udskyde det til engang i september eller noget, for så kan jeg shoppe efterårstøj. Så, resten af sommeren skal jeg:


Slappe endnu mere af end jeg har gjort i forvejen.
Være sammen med nogle veninder, hvis de er hjemme, eller så når de kommer hjem.
På fredag skal jeg have lavet negle, det er sådan at jeg har haft gelénegle siden lidt over 2 unger inden min konfirmation (jeg skulle vende mig til dem inden min konfirmation) og jeg får engang imellem lavet nye, eller jeg får lavet nyt mønster, og det skal jeg så have gjort på fredag, det er altid dejligt :-)


Ellers skal jeg vist ikke så meget andet, håber lidt på en tur til Djurs eller 2, men ellers ved jeg ikke hvad jeg skal lave, jeg finder nok på noget henad vejen, skal i hvert fald have købt noget bogbind osv. for jeg ved den første "lektie" vi får for er, at vi skal pakke vores bøger ind, den "lektie" plejer vi nemlig altid at få på første skoledag. 


over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS