søndag den 10. juli 2011

Verdens bedste uge!

Jeg er hermed hjemvendt fra en uforglemmelig uge på Teaterskolen KALIMA! Jeg har været sammen med de sjoveste, sejeste, sødeste og bedste mennesker! Vi har danset, grinet, larmet, givet massage, og ja, bare været sammen og hygget os, MEGET! Jeg vil ikke fortælle så meget, da i nok ikke rigtig fatter alt det sjove der er sket, og fordi meget af det sjove kræver at man har været der og set det. 


Lige nu, er jeg stadig ret træt, vi har nemlig ikke sovet så meget. Jeg har ondt i hele kroppen fordi, vi har bevæget os meget hele ugen, specielt i går, da vi fyrede den for vildt af til forestillingerne! Min facebook startside er over-spammet med KALIMA-folk der er blevet venner med andre KALIMA-folk, og jeg sidder her alene og føler, at det hele  er meget underligt, da jeg ikke er vågnet op i en stor sovesal med ca. 43 andre, ikke har spist morgenmad med dem, ikke har siddet på trappen i et langt massage-tog og fået og givet massage, og i det hele taget ikke er på KALIMA længere, men glæder mig for sindsygt til næste år!


Familien Greenlight, i er sgu for nice!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS