mandag den 25. juli 2011

Lige nu...

...sidder jeg og fester med mig selv..eller noget, jeg fik bare lige lyst til at skrive det fordi, jeg har "Jeg fester kun med mig selv" på hjernen, jeg ved ikke om i kender den sang, den er ike særlig god efter min mening. Jeg sidder og ser "Slemme Slemme Piger" på Zulu, med en skål popcorn ved siden af, det er bare hygge.


Idag har jeg bagt pizzasnegle, hvilket ikke gik så overdrevet godt, da de skulle stå på bagepladen og hæve inden de skulle i ovnen, og der skulle en plastikpose over dem, mens de hævede. Og hvem glemte så at tage plastikposen af inden hun satte dem ind i ovnen? Jep, mig. Heldigvis kunne de godt spises, og smager faktisk helt godt, når man har pillet plastikken af! Tror du så ikke lige jeg følte mig dum? Nå, nu vil jeg smutte, og koncentrere jeg lidt mere om "Slemme Slemme Piger" :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS