mandag den 8. august 2011

En sjov aften, nat og morgen bliver altid lidt sjovere med et kamera!

Fra i går til idag sov jeg med 2 dejlige veninder. I går aftes var vi til Radio ABC Sommerbio, hvilket var skide hyggeligt, pisse sjovt og en smule koldt! Vi har taget ret mange billeder, og vi har også optaget et par sjove videoer da vi legede Gæt og grimasser! Der er sket så fantastisk mange sjove ting i de her 2 dage, tak piger, det har været unforgettable! Min ene veninde tog hjem omkring kl. halv 1 i eftermiddags, da hun havde noget hun skulle, min anden veninde og jeg blev siddende i min seng, i nattøj, og så Mick Øgendahls show "Propaganda", vildt hygge! I aften, tager jeg med en veninde (hende jeg så Mick Øgendahl med) ned og ser "The social network", i ved den der Facebook film (sikkert meget god at se når jeg er så afhængig af Facebook som jeg er) også til ABC Sommerbio, bliver sikkert også rigtig hyggeligt! :-)
Taget inden filmen begyndte i går, af min veninde Frida (hende i midten). Det er mig helt ude til højre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS