lørdag den 20. august 2011

Har haft...

...en rigtig hyggelig aften, nat og morgen. Det blev desværre ikke til nogle billeder, men det havde jeg heller ikke regnet med. Det var skide hyggeligt, vi spillede rundbold, gik ture (mange ture!) Vi havde bål, vi hyggede og snakkede, så film, tegnede (på nogen der sov), jagtede en hare og alt mulig andet. Jeg kan virkelig godt lide at være sammen med min klasse på den måde, og det var også rigtig hyggeligt, at der kom nogle af de gamle elever, der har gået i klassen.
Idag har den stået på lektier, da vi har 2 tons for..Udover det er jeg mega træt, og jeg er blevet mega forkølet af at rende rundt om udenfor om aftenen og vold fryse, vi frøs egentlig også lidt når vi var inde, men i hvert fald er jeg blevet forkølet..Og til alle jer derude, selvom det er august og det ifølge kalenderen er sommer, så er det altså ikke varmt om aftenen selvom kl. måske kun er 21.30. 


over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS