fredag den 5. august 2011

IKEA

Har været i IKEA med min idag, rigtig hyggeligt. Vi har ikke købt det helt store, kun lys, blomster og fade, og blå IKEA poser, ikke de normale store men sådan nogle små nogle, kan ikke finde et billede af dem på nettet, og jeg magter ikke lige at tage et lige nu, men de er altså helt vildt søde, kan godt være at det lyder underligt når det bare er IKEA poser, men de er altså helt vildt søde, og så kan i kalde mig mærkelig eller hvad i nu vil jeg er ligeglad, jeg er nemlig pisse mærklig, og jeg er stolt af det! Imorgen skal jeg ind til byen og have købt det sidste inden jeg skal starte i skole igen (på onsdag, dræb mig!) og søndag skal jeg rydde op, gøre rent og gøre klar til at en af mine veninder kommer og sover ved mig, vi satser på at aftenen byder på tørvejr, så vi kan komme til Radio ABC Sommerbio i Randers! Det bliver godt, I can feel it! Hvad skal i ellers lave i weekenden? :-)


GLEM IKKE MIN AFSTEMNING. STEM FORSATAN DA! STEEEEEM, STEM STEM STEM STEM STEEEEEEEEEEM!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS