mandag den 1. august 2011

Gud hvor jeg dog hader myrer!!!!

I går var jeg nede og besøge min onkel og tante, hvilket var meget hyggeligt. Vi var ude i en skov, med KÆMPETISSEMYRER, har aldrig set så store myrer før, selvom jeg ikke synes de kravlede på mig, har jeg alligevel fået 3 store røde mærker der klør dobbelt så meget som myggestik, jeg bliver idiot! Nå, men vi besøgte også lige min faster, onkel og kusine, vi skulle lige se deres nye køkken, som er blevet rigtig rigtig flot. Jeg magtede ikke lige at blogge i går, da jeg kom pænt træt hjem omkring kl. halv 12. Idag har jeg ryddet op på værelset (det skal jo også gøres) og så har jeg bagt minipizzaer med min mor. Imorgen tager jeg i storcenteret med en rigtig dejlig veninde. Render i rundt og laver noget spændende? Hav en god aften unger ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS