torsdag den 11. august 2011

Ændringer

Jeg har haft en afstemning kørende i noget tid, og i har stemt at i gerne vil have mere musik, flere billeder og mere Dagens (outfit etc.) så det skal jeg nok gøre noget ved. Jeg har ændret bloggens navn og header, så nu hedder bloggen altså "Through my glasses", altså gennem mine briller, og det gør den fordi, den jo handler om alt set gennem mine briller. 


Idag var så min første rigtige skoledag. Den var fin nok, men nu må jeg hellere smutte for jeg skal have lavet det spørgeskema vi har fået af vores dansklærer, så vores dansklærer bedre kan lave en undervisning vi synes er sjov. Udover det skal jeg også have læst 9 siders samfundsfag, så jeg må hellere komme igang, man skal sgu lige vænne sig til, at man er startet i skole igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS