onsdag den 3. august 2011

Smil - det smitter

Idag tog jeg ind til byen med min mor, vi købte notesblog, notesbog og etiketter til at sætte uden på min skolebøger, tror jeg tager derind igen imorgen eller måske fredag eller lørdag, da jeg mangler noget bogbind, nogle blyanter,viskelædere osv. Synes selv jeg har verdens sejeste notesblog go bogetiketter, dem skal i nok få at se engang snart. 
Jeg var ude ved en veninde idag, og i bussen på vej derud, og faktisk også på vej hjem, så jeg sådan et skilt der hang i vinduet, hvis du har kørt med bybusser i Randers eller kørt med busser fra Midttrafik, har du nok set sådan nogle røde og hvide skilte med en lille tegning, og så står der fx. vær synlig ved stoppestedet eller sådan noget, og sådan et slags skilt var dette, men på det her stod det Smil - det smitter, og jeg blev helt glad af det, selvom det måske i nogens ører lyder lidt nedern, så giver det rigtig meget mening i min verden, og det er jo faktisk rigtigt, hvis der er en der smiler, kommer der for det meste da også altid et lille smil frem på andres læber, sådan er det i hvert fald for mit vedkommende, jeg bliver altid smittet af stemningen, der er bland de skønne mennesker, jeg for det meste er sammen med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS