søndag den 14. august 2011

Har ikke lavet det store her i weekende, egentlig bare slappet af, og så er jeg lige kommet i tanker om at der er noget tysk jeg skal have lavet til imorgen...Tysk, det er virkelig mit hadefag, jeg synes det er vildt kedeligt, det er et herregrimt sprog, og så er der bare et eller andet ved tysktimerne der gør at man bare ikke kan lide tysk..Jeg ved ikke, måske synes nogen, at det er "sejt" at hade tysk, men jeg har endnu ikke mødt nogen der elskede tysk..Noget af min klasse (inkl. mig selv) kunne godt lide tysk i starten, men lynhurtigt blev det bare sygt kedeligt! Hvorfor laver jeg egentlig et indlæg om tysk, når jeg nu hader det så meget? Okay vi stopper det der tysk snak lige nu! I får lige en sang (som ikke er tysk!) 

Hende Beyoncé er nu altså rimelig sej, hvad synes i om hende? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS