tirsdag den 9. august 2011

I wish there was no tomorrow

Følelsen var der ikke i morges, og har heller ikke været der nogle af de andre dage, men sidst på eftermiddagen kom den, nu har den lagt sig lidt igen, men jeg kan stadig mærke den lidt. Følelsen jeg snakker om er følelsen af, at jeg skal starte i skole imorgen. Det er bestemt ikke noget jeg har lyst til, tidligt i seng og tidligt op, lektier, og ja i det hele taget at skulle i skole hver morgen, er det en hverdag man har lyst til at vende tilbage til? Nej, det er det nemlig ikke. Flere af mine venner på facebook der også skal starte imorgen skriver at de glæder sig til at se deres klasse igen osv. og der kommer sikkert mange flere af den slags statusopdateringer i weekenden, da der jo er mange der skal starte på mandag. Jeg er ikke en af de personer der skriver statusopdateringer som denne, for det passer ikke, i hvert fald ikke for mit vedkommende. Inden ferien havde jeg en okay god klasse, den var blevet bedre end den havde været tideligere på året, men jeg er rimelig sikker på at vores klasse bliver lidt en lorteklasse igen. Den blev ødelagt sidste år da der kom 4 nye ind, fordi 4 andre var flyttet, en af dem flyttede ret hurtigt igen, men det var stadig en lorteklasse. Nu er der så 3 der er flyttet, så vi har 4 pladser og vi får i hvert fald 2 nye ind, mon ikke vi får 4 ind i alt. Nu lyder det sikkert som om, at jeg hader at møde nye mennesker, men det gør jeg ikke, jeg elsker det og er faktisk meget åben overfor det at møde nye mennesker, men min klasse er bare ikke hvad den har været og det irriterer mig. Vi får også ny klasselærer, en lærer, som ikke har været ansat på skolen før og derfor også lige skal ind i hvordan det fungerer her, det eneste vi ved om hende er at hun hedder Pernille, jeg håber hun er sød og anderledes, men nøj hvor jeg dog stadig savner vores gamle lærer! Hold da op det er vist allerede blevet et halv langt indlæg, og så endda uden billeder, men jeg er ikke rigtig i humør til billeder lige nu, i overlever nok. Mere om morgendagen imorgen, kan man godt sige det? Nå, i ved hvad jeg mener.


over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS