onsdag den 10. august 2011

Så kan du vågne op, skolen er hermed startet igen!

Så er det officielt, jeg kan hermed kalde mig 8. klasser. Vores skole er blevet bygget om, og vores klasselokale er blevet dobbelt så stort som 8. klasselokalet var sidste år, derfor har skolen valgt at udvide vores klasse så der i stedet for 22 er plads til 24, så der er startet 6 nye, og vi er hermed også den klasse på skolen med flest elever. Der er startet 4 piger og 2 drenge, 3 af pigerne vidste jeg godt hvem var, og kendte lidt i forvejen. Vi har også fået ny klasselærer, hun er 24 og hedder Pernille, hun er nyuddannet lærer og virker meget flink. Vi starter jo selvfølgelig altid "hårdt" ud efter ferien, så binde bøger ind, læse 2 siders samfundsfag og lave en 3-4 min. lang præsentation af os selv, er vores lektier til imorgen. Alt i alt, var det ikke så slemt som jeg frygtede, men jeg kunne alligevel godt bruge mere ferie, men på den anden side glæder jeg mig lidt til at se hvad skoleåret bringer, det bliver sikkert hårdt, det er jo mere seriøst at gå i 8. nu skal vi jo have karakterer..Men skoleåret 2011/2012 BRING IT ON! 
71036_207245218494_514775_n.jpg
Omtrent sådan så vi alle ud da vi gik hjem fra skole idag, vi har fået 10 tunge/tykke bøger..


Og her til sidst en lille reminder, min afstemning, og dermed jeres mulighed for at få indflydelse på bloggen, slutter om 16 timer, så hvis ikke i har stemt endnu, så se da lige at få det gjort! Imorgen tager jeg så hul på projektet om at få lidt mere tilfredse læsere, og i kan forvente nogle ændringer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS