onsdag den 31. august 2011

So we begin again

Idag startede jeg til teater igen efter sommerferien, det var skønt at se alle hovederne igen, dem har jeg sgu savnet! Jeg er kommet på et nyt hold men med folk jeg godt kender, da jeg har gået på hold med nogle af dem før og resten kender jeg også fra noget manuskript-udvikling. Det manuskript vi har udviklet skal vi så øve og opføre på en teater-festival i Aarhus i slutningen af februar, det glæder vi os MEGET til! Jeg glæder mig i det hele taget bare til at komme igang igen her efter ferien, der bliver et skønt år kan jeg mærke. Imorgen skal jeg først møde kl. 9.15 så lidt længe kan jeg da sove, dejligt! + vi skal have 3 timers samfundsfag pga. valg, jeg kan virkelig godt lide samfundsfag, det er en fed måde at udveksle holdninger og synspunkter på! Hvad synes i om samfundsfag, hvis i har det? Fredag skal jeg i biografen og se "Bora Bora" med 2 veninder fra klassen, det bliver helt sikkert rigtig hyggeligt! Fortsat god aften til jer alle :-)




I LOVE YOU HOLD 3'ERS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS