tirsdag den 30. august 2011

Home-fucking-work!

Undskyld mit sprog, men jeg er bare lidt træt af at svømme i lektier. Vi har mange for hele tiden, og det er lidt et ekstra pres at vi får karakter for noget af det vi skal lave, og man ved jo at den gælder noget, på en eller anden måde, og den spiller jo ind på årskarakteren. Idag fik jeg fri 14.20, tog hjem spiste lidt mad, og så var det ellers bare igang med den matematik aflevering jeg skal aflevere på torsdag. Jeg synes jeg havde så god tid til at lave den, men lige pludselig gik det op for mig at den skulle afleveres på torsdag, så den skulle bare laves idag! Så jeg satte mig og lavede matematik i næsten 2 timer, så jeg er virkelig træt i hovedet nu. I får lige nogle billeder af nogle ting vi har lavet i skolen her på det sidste.

Fysik/kemi forsøg, noget med farvestoffer og at der er flere farver i de forskellige farver

Samme forsøg

Vores matematiklærer skulle aldrig have sagt at der gerne måtte komme farver på vores opgave!

Noget af den aflevering jeg har lavet idag
Også aflevering

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS