tirsdag den 18. oktober 2011

Den store afsløring...

...eller havd man nu skal kalde den. I hvert fald lovede jeg, at jeg ville fortælle noget som får indflydelse på bloggen her. Jeg lovede, at jeg ville fortælle det når jeg kom på på 10 faste læsere, og jeg er oppe på 12 nu, hvilket er helt fantastisk! Jeg er bange for, at nogle af jer derude vil blive lidt skuffet når jeg fortæller det, for jeg tror jeg har fået det gjort større end det egentlig er. Egentlig, ville jeg faktisk bare fortælle jer, at jeg i uge 16 skal til Prag med alle de dejlige flødeboller der går i min klasse. 10. skal også med, men mere om det senere. Jeg har valgt at varme lidt op til turen ved at lave nogle flere indlæg om det herinde, men det kommer alt sammen senere. Efter turen får i selvfølgelig en masse billeder og en update om hvordan det hele har været.
Nu har jeg så sat mig et nyt mål, og jeg har det med ikke at sætte alt for urealistiske mål fra starten, så derfor har jeg bestemt, at når jeg når 15 faste læsere, vil jeg holde en lille give away, men mere om det når 12 tallet ude i siden er blevet til 15 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS