fredag den 21. oktober 2011

Og månen er en grøn ost!

Kan bare huske den replik så tydeligt, ved ikke hvorfra, men den bliver sagt med en lille fin barnestemme. Da jeg i søndags kørte hjem fra det dejlige vestjylland, "fulgte månen efter os" som jeg altid tænkte da jeg var lille. Den aften var det ikke bare den lille normale grå-hvide måne, nej, det var en stor, som i KÆMPESTOR(!) rød-orange måne. Det var selvfølgelig vores egen måne, altså Jordens, jeg tror, ikke for at lyde alt for rum-klog for det er jeg ikke, at den reflekterede noget lys eller noget fra Mars den aften. Den lignede seriøst en af de der runde ostepops, kanonkugler hedder de ikke det? Jeg tog selvfølgelig nogle billeder af den, men det var ret svært da vi kørte 80-85 km i timen på landevej, det var mørkt og det er taget med min mobil. På billederne ser den ret lille ud, men sådan blev den, uanset hvor meget jeg zoomede ind, men det er også mere farven i skal lægge mærke til, selvom den heller ikke er i top på billederne.

Her ligner det en ostepop, men farven herpå er meget god, ligner meget den rigtige farve



Jeg undskylder endnu engang for kvaliteten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS