mandag den 3. oktober 2011

The devil is in town!

Don't I look evil? :-)
 Jep, jeg har været djævel idag. Fra idag af og til d. 17. oktober eller sådan noget, kører der en trafik kampagne i Østjylland der hedder 'Så kør dog ordentligt!', og som sidekampagne til den kører Randers Kommune så en kampagne der hedder 'Fanden tag dig hvis du kører råddent', og den blev også skudt igang idag, derfor var jeg djævel, og stod ved et stort banner på Grenåvej, og så ond ud. I skolen fik jeg en Red Velvet Cupcake af min søde søde veninde Kathrine. Hun har nemlig sat sig for at finde en kage jeg kan lide, da jeg aldrig har været den store kage-elsker og ikke så godt kan lide kage. Nu lyder det som om, at hun har kage med til mig hver dag, men det har hun altså ikke. Det var bare fordi hun havde bagt cupcakes her i weekenden. Men et STORT TAK skal hun da have!<3
Red Velvet Cupcake - MUMS! So delicious 

2 kommentarer:

  1. Har din veninde Katrine også en blog? :)

    Mvh. J

    SvarSlet
  2. Nej det har hun ikke så vidt jeg ved :)

    Hugs and kisses

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS