mandag den 10. oktober 2011

Endnu en djævle-dag


gen idag har jeg været djævel, og denne gang var vejret ikke rigtig med os... Man kan godt mærke at efteråret er her.. Idag har jeg forresten min nye trøje på, den jeg købte i storcenteret i fredags, take a look, jeg beklager kvaliteten af billedet.


Nu til det mere tunge stof. Jeg har idag haft min allerførste terminsprøve nogensinde, det var i engelsk, og nogle af tingene var faktisk sværere end jeg havde regnet med, eller egentlig havde jeg ikke nogen forventninger om hvor let eller svær prøven var, men anyway, der var i hvert fald nogle ting jeg synes var lidt svære, men det er nok også forståeligt når det er en prøve vi først skal kunne bestå efter 9. kl. Imorgen starter vi kl. 8.00 med dansk læseprøve og diktat, og senere på dagen 3 timers tysk, som i kan høre har jeg en fed dag foran mig imorgen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS