søndag den 2. oktober 2011

You are what?

Overskriften er lidt for at få jeres fulde opmærksomhed, men jeg vil trække spændingen lidt endnu, og fortælle lidt om hvad jeg har lavet idag. Jeg har været i storcenteret med min mor. Fik et par nye bukser, lækkert. Skulle have haft en bog som jeg har læst et uddrag fra, den lyder rigtig spændende, men den udkommer først om 11 dage, så jeg må vente lidt endnu. Okay jeg lyder lidt som en bogorm, men det tror jeg ikke jeg er, jeg ved det faktisk ikke helt, jeg kan da godt lide at læse, hvis det er en bog jeg selv har valgt, og som jeg synes er god. 
Nu vil jeg ikke trække spændingen længere, jeg vil fortælle jer om den beslutning jeg har taget idag. Jeg ved ikke om den er stor eller lille, nogle vil mene at det er en stor beslutning, men det føles ikke sådan synes jeg. Fra idag af er jeg, Bolette Clemmensen, vegetar. BOM! Jeg er hermed vegetar, eller halv-vegetar eller hvad det hedder når man stadig spiser kylling og kalkun, i ved, alt hvad der kan flyve og svømme, jeg er bare ikke lige bedste venner med fisk, så egentlig er det vel bare alt hvad der kan flyve? Men stadig hedder det vegetar eller halv-vegetar? Nogle af jer kære læsere der ved det? Beslutningen tror jeg kom af, at jeg længe mest har spist kylling og kalkun, da det er det kød jeg synes smager bedst, og idag tænkte jeg sådan lidt, at jeg på en måde allerede var vegetar, men nu er det altså officielt, jeg er vegetar. Jeg har også bestemt, at jeg ikke vil besvære så mange mennesker, så jeg spiser svine- eller oksekød, hvis ikke der er kalkun eller kylling. 
Imorgen står den på mere teater, men mere om det imorgen. Jeg har forresten også besluttet at jeg i bunden af hvert indlæg vil sætte en lille reminder. Den vil være der til jeg når 10 faste læsere, den trofaste læser vil måske kunne huske, at jeg har lovet at fortælle jer noget når jeg når 10 faste læsere, jeg mangler kun en, så del min blog søde læsere! :-)


Reminder: del min blog! Når jeg når 10 faste læsere fortæller jeg jer noget, jeg ved ikke om det er stort, men det har da lidt indflydelse på jer og bloggen, og der kommer helt klart flere indlæg om det, men først når jeg når 10 faste læsere, del min blog, jeg mangler kun en :-)

1 kommentar:

  1. hej søde! er selv den helt store kød-æder så vegetar bliver jeg sgu nok aldrig! men lyder da meget nice! ps. hvordan ændrer du det der med "farverige ændringer"???
    kh. www.frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS