mandag den 17. oktober 2011

Jeg er så glad idag!

Jeg har fået min medicin, jeg er så glad idag! Åh det er en sej sang, som altid får smilet frem. Det her indlæg bliver nok lidt langt og måske lidt billedløst, deler det op i afsnit så det er lettere at overskue. Håber i klarer det. Først vil jeg sige en så meget 1000 tak til alle jer derude, på 3 dage har jeg fået 3 nye faste læsere, i er vidunderlige! Jeg kan slet ikke beskrive det! Jeg lovede jer, at jeg, når jeg nåede 10 faste læsere, ville fortælle jer noget, det kommer imorgen, I promise, jeg er alt for træt nu.

I går var jeg i mit andet hjemland, vestjylland. Gud hvor jeg elsker at være der! Der er nedern, fyldt med marker og små hyggelige og forladte byer, men jeg elsker det. Det meste af min familie bor dernede, og jeg er kommet der hele min barndom. Vejen derned har jeg mange gode minder med, hvis man kan det, det kan man godt, har jeg besluttet, og jeg kender vejen ud og ind. Vestjylland er det sted jeg føler mig mest hjemme, hvis ikke man tæller Randers med. Jeg glæder mig meget til, at jeg skal gå på Vostrup Efterskole, som jo ligger i vestjylland, i 2013/2014, glæder mig til at bo i vestjylland i et år.

Nok om vestjylland, idag har jeg været oppe ved min mormor næsten hele dagen, det lyder måske nedern, men jeg elsker at være oppe hos hende. Hun er så sød og jeg elsker hende virkelig virkelig højt!

Til slut, et stort varmt velkommen til alle jer nye! Jeg ved godt, at det her måske ikke er det fedeste indlæg at starte med, men nu blev det sådan. Og til alle de anonyme der kommenterer herinde, jeg er ikke sikker på om jeg har 2 eller 3 anonyme, jeg har haft en der hed Malene, er du her stadig? Og til den/de anden/andre, ville egentlig bare lige høre om i skriver anonymt fordi i ingen blogger-profil har, eller fordi i bare har det bedst med at være anonyme? Okay, nu lyder det sikkert som om jeg har et problem med folk der skriver anonymt, men det har jeg ikke, det eneste jeg har er nysgerrighed, derfor spørger jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS